U mnie wygląda to tak:
1. Korpus weteranów - 5/10
2. Tylko dla najlepszych - 5/10
3. Lwie serce - 5/10
4. Podwójne uderzenie - 3/10
5. Zakon - 3/10
Podawajcie swoje zestawienia
"Zakon" i "Korpus weteranów" to oprócz "JCVD" jedyne w miarę zjadliwe filmy Van Damma, ostatnich dwunastu lat.
To on powinien nakręcić ostatniego "Uniwersalnego żołnierza" z Van Dammem i Lundgrenem. Może by wtedy coś z tego wyszło.